×
Otsing

Kaebuste menetlemise kord

Lugupeetud patsiendid!

Kui Teil tekkis probleeme või kaebusi tervishoiuteenuse saamisel, mida Te ei saanud lahendada osakonna administratsiooni esindajatega, siis on Teil võimalus pöörduda:

  • haigla administratsiooni poole, helistades kantseleisse tel. 3571800 tööpäeviti kell 08-00 - 16.30, kirjalikult aadressil Haigla 7, 20104 Narva või e-aadressil: haigla@narvahaigla.ee
  • haigekassa Viru osakonda, aadressil Nooruse 5, 41597 Jõhvi või e-aadresil: viru@haigekassa.ee
  • Terviseametisse (järelvalve osakond), aadressil Paldiski mnt.81, 10617 Tallinn või e-aadressil: kesk@terviseamet.ee

Informatsioon Kaebuste menetlemise korrast SA Narva Haiglas

Narva Haiglas kehtib „Kaebuste menetlemise kord SA Narva Haigla“.
Antud korra eesmärgiks on osutatavate tervishoiuteenuste kvaliteedi parandamine.

Kes võivad kaebusega pöörduda?
Kaebusega võivad haigla administratsiooni poole pöörduda kõik patsiendid, sugulased ja teised haigla kliendid.

Kuhu kaebusega pöörduda?
Kõige parem on pöörduda administratsiooni poole kirjalikult, täites vastava formulaari (saate õdede postidelt, registratuuridest, INFOst, mis asub kuuekorruselise hoone esimesel korrusel, haigla kantseleist) või kirjutades vabas vormis avalduse.
Avalduse võib saata posti teel aadressile Haigla 7, 2014 Narva või tuua tööpäeviti 08:00 – 16:00 haigla kantseleisse.
Kaebuse võib saata ka elektroonselt aadressile haigla@narvahaigla.ee

Kuidas kaebust menetletakse?
Kõikide kaebuste alusel viiakse läbi ametkondlik sisejuurdlus, mille alusel vajadusel võetakse tarvitusele vajalikud administratiivsed ja organisatoorsed meetmed.

Kuidas toimib tagasiside?
Kõik avaldajad saavad kuu jooksul kirjaliku vastuse avalduses osutatud aadressil.
Avaldaja ei saa kirjalikku vastust, kui ta seda ei soovi ja sellest avalduses kirjutas.

Milliseid kaebusi ei menetleta?
Ei menetleta anonüümseid kaebusi.


SA Narva Haigla
administratsioon

Saada meile oma teade

Tekkis probleem andmete edastamisega. Vead on esile tõstetud allpool.
Saada