×
Otsing

Narva Haigla loodud Ravikvaliteedi Nõukogu viib patsiendikeskse teenuse uuele tasemele

21 november 08:40

Narva Haigla on astunud olulise sammu tervishoiuteenuste arendamisel, moodustades sel sügisel kliinilise tegevuse uuele tasemele viimiseks Ravikvaliteedi Nõukogu. Uus nõukogu keskendub tervishoiuteenuste kvaliteedi tõstmisele ja patsientide ohutuse parandamisele, tuginedes nii kohalikele teadmistele kui ka rahvusvaheliselt tunnustatud parimatele praktikatele, nagu Mayo Clinic Londonis või Tartu Ülikooli Kliinik ning Regionaalhaigla Eestis.

 

Ravikvaliteedi Nõukogu ja Sisekliiniku juht dr. Veronika Iljina selgitab:

"Maailma juhtivate haiglate patsiendikeskse ja teaduspõhise mudeli eeskujul soovime pakkuda kõrgetasemelist ja ohutut teenust ka Narvas. Meie eesmärk on luua tugevam koostöö kliiniliste üksuste vahel ning viia ellu uuendusi, mis muudavad ravi- ja hooldusteenused patsiendi jaoks sujuvamaks ja tõhusamaks."

 

Lisaks nõukogu juhile on selles veel seitse haigla kliinilise üksuse tegevuse eest vastutavat juhti, ning ülehaiglalised ülemõde, ülemarst, patsiendikogemuse juht ja õenduskvaliteedi juht. Ravinõukogu annab sisendi haigla tegevus- ja arengukavadesse, lahkab probleemseid sõlmküsimusi ning analüüsib innovatsiooni ning kompetentsi kaasamise võimalusi.

 

Nõukogu loomine on loogiline samm haigla arengus ülespoole, kuna ressursside senisest sihistatum suunamine, sealhulgas oskustega spetsialistide näol on möödapääsmatu, samuti nagu tehisintellektiga lahenduste jõuline peale tulek tööstuselt. Keskne roll on koordineeritud meeskonnatööl ja kliiniliste protsesside ühtlustamisel, mis aitavad tagada, et ravi oleks fokusseeritud patsiendikesksusele, kvaliteetne ja optimaalne. Lisaks on oluline tuua haigla igapäevatöösse uuenduslikke rahvusvahelisi kogemusi, et tõsta patsientide ravitulemusi ja töötajate motivatsiooni. Kõrge kvaliteet ei tähenda vaid standardite täitmist, vaid pidevat eneseanalüüsi ja arendustegevust. Oma tegevuse kvaliteedi mõõtmine, analüüs ja täiustamine on pidev protsess. 

 

Narva Haigla juhatuse liige dr. Üllar Lanno rõhutab, et kvaliteet algab inimestest:

"Meie tugevus on meie teadlikud ja kaasaegsete oskustega töötajad. Loodud nõukoda pole ainult süsteemide ja protsesside täiustamise vahend, vaid see loob ka töökultuuri, kus iga üksuse juht või selle töötaja tunneb, et tema panus tulemusele loeb. Integreeritud ja patsiendikeskne ravi on meie põhieesmärk, mille saavutame pühendunud ja ühtse meeskonnaga. Teine oluline kaalutlus on tehisintellekti järkjärguline tööprotsessidesse toomine ja patsientide digimaailmas ravile kaasa toomine. Oleme alles selle teekonna alguses ja loodame erialade arendamisega peagi uuele tasemele jõuda. "

 

Novembris tõstab Narva Haigla tähelepanu keskmesse kvaliteedi ja tipptaseme edendamise, tähistades ülemaailmset kvaliteedipäeva (14.11). Ravikvaliteedi Nõukoja loomine on osa suuremast visioonist, et toetada Narva Haigla patsientide ja töötajate ühiseid pingutusi, liikudes püsivalt rahvusvaheliselt tunnustatud tervishoiuteenuste osutamise tasemele lähemale.

 

Lisainfo:
Dr. Veronika Iljina
Ravikvaliteedi Nõukogu esimees
Narva Haigla
E-post: veronika.iljina@narvahaigla.ee


Saada meile oma teade

Tekkis probleem andmete edastamisega. Vead on esile tõstetud allpool.
Saada